Ve směrnici S2025-08 jsou stanoveny podmínky pro odprodej majetku ÚOCHB. Stávající online formulář v Albíně pro vyřazení majetku odprodejem je proto rozšířen o nová pole pro vyplnění údajů o kupujícím a prodejní ceně.
Postup při odprodeji majetku:
- žadatel vyplní požadavek pro vyřazení majetku a jako způsob vyřazení zvolí "Odprodej"
- jakmile je požadavek schválen, přijde žadateli informační e-mail, aby kontaktoval právní odd. pro vytvoření kupní smlouvy
- zároveň se žadateli v Albíně automaticky vytvoří průvodní list ke smlouvě, ke kterému žadatel přiloží kupní smlouvu získanou ve spolupráci s právním odd. a odešle jej ke schválení
- pokud se jedná o kancelářskou techniku, ve schvalovacím procesu průvodního listu ke smlouvě, ITS potvrzuje provedení sanitizace
- průvodní list s přiloženou smlouvou se automaticky také odešle do účtárny a odd. evidence majetku
- jakmile je průvodní list schválen, odešle se automatický e-mail žadateli o schválení a ten kontaktuje právní odd. pro dokončení procesu odprodeje

Detailní návod na vyplnění formuláře naleznete zde.