Ve směrnici S2025-08 jsou stanoveny podmínky pro odprodej majetku ÚOCHB. Stávající online formulář v Albíně pro vyřazení majetku odprodejem je proto rozšířen o nová pole pro vyplnění údajů o kupujícím a prodejní ceně.

Postup při odprodeji majetku:

  1. žadatel vyplní požadavek pro vyřazení majetku a jako způsob vyřazení zvolí "Odprodej"
  2. jakmile je požadavek schválen, přijde žadateli informační e-mail, aby kontaktoval právní odd. pro vytvoření kupní smlouvy
  3. zároveň se žadateli v Albíně automaticky vytvoří průvodní list ke smlouvě, ke kterému žadatel přiloží kupní smlouvu získanou ve spolupráci s právním odd. a odešle jej ke schválení
  4. pokud se jedná o kancelářskou techniku, ve schvalovacím procesu průvodního listu ke smlouvě, ITS potvrzuje provedení sanitizace
  5. průvodní list s přiloženou smlouvou se automaticky také odešle do účtárny a odd. evidence majetku
  6. jakmile je průvodní list schválen, odešle se automatický e-mail žadateli o schválení a ten kontaktuje právní odd. pro dokončení procesu odprodeje

 

Detailní návod na vyplnění formuláře naleznete zde.