Typy požadavků:

  1. Objednávky (návod)
    • Objednávka do zásobování
    • Objednávka do knihovny
    • Objednávka na vývojové dílny
  2. Majetek (návod)
    • Převod majetku
    • Vyřazení majetku
  3. E-formuláře

Nastavení požadavků


Převedení požadavku na jiného zaměstnance

V Albíně lze vytvořit požadavek i za jiného zaměstnance. Při tvorbě objednávky místo odeslání Ke schválení, klikněte na "Editace vlastníka požadavku", vyberte jméno zaměstnance a požadavek se automaticky odešle zaměstnanci (dostane informační e-mail) a uloží se mu do seznamu "požadavků zaměstnance" ve stavu "uložen".  

Na Nástěnce Albíny je zobrazen jako "Rozpracovaný požadavek". Tam si jej otevře a buď rovnou odešle ke schválení nebo jej může editovat a pak odeslat. 

Když za někoho vytváříte požadavek, tak nemusíte mít přístup k jeho grantům. Stačí v políčku "Grant" vybrat "Nezvolen" a ten komu požadavek přepošlete si grant před odesláním ke schválení doplní. Pokud by "Nezvolen" nezměnil, systém jej sám upozorní, že není grant vyplněn. 


Odesílatele požadavku lze také změnit v detailu požadavku.


Nastavení sledujícího požadavku

V detailu jakéhokoliv vytvořeného požadavku můžete přidat jeho sledujícího.

Postup:

  1. v Požadavcích - Požadavky zaměstnance - otevřete detail požadavku
  2. v pravém horním rohu klikněte na tlačítko pro editaci
  3. vyberte zaměstnance, který může požadavek sledovat a Potvrďte

 

Sledujícímu zaměstnanci se tento požadavek zobrazí v části "Požadavky zaměstnance" a bude uložen pod jménem zaměstnance, který jej vytvořil.

Sledující nemůže do požadavku nijak zasahovat, může pouze sledovat jeho stav, zobrazit si nebo stáhnout přílohy a exportovat požadavek do PDF.

Sledující požadavku je automaticky vyplněn, pokud byl na Vás požadavek jiným zaměstnancem převeden. I tak lze toto jméno změnit a nastavit jiného zaměstnance jako sledujícího.


Zrušení nebo editace požadavku odeslaného ke schválení

V seznamu požadavků zaměstnance otevřeme požadavek ve stavu "Ke schválení" a klikneme na Uložit pro úpravy.


Poté se automaticky stav požadavku změní ze Ke schválení na stav Uloženo. Můžeme jej rovnou Editovat a odeslat znovu Ke schválení nebo Smazat.


Schvalování požadavků

Na úvodní stránce vidíme počet požadavků čekajících na vyjádření (tzn. schválení, vrácení, zamítnutí). Buď je můžeme rovnou schválit/vrátit/zamítnout nebo si je Skrýt a vyjádřit se později. Skryté požadavky nalezneme v seznamu požadavků.

Do seznamu požadavků se dostaneme přímo na úvodní stránce kliknutím na okno Požadavky, které mám schválit nebo také přes Požadavky -> Zobrazení požadavku -> K mému vyjádření.


Poté rozklikneme konkrétní požadavek, můžeme doplnit Komentář a požadavek Schválíme, Vrátíme nebo Zamítneme.


Přehled všech požadavků

Všechny požadavky v procesu (rozpracované, odeslané ke schválení, zamítnuté, vrácené) vidíme na úvodní stránce Albíny.

Seznam všech požadavků zaměstnance (a podřízených zaměstnanců) uvidíme v záložce Požadavky - Zobrazení požadavku - Požadavky zaměstnance.

Pokud zaškrtneme pole "vč. archivních", zobrazí se všechny požadavky včetně smazaných (zrušených).