Tento formulář slouží jako průvodní list ke smlouvám, které jsou ve formátu PDF a odesílají se elektronicky k podpisu řediteli přes Albínu.
Průvodní list se vytváří jako nový požadavek.
Je nutné vyplnit:
- název smlouvy
- protistrana (lze buď vybrat ze seznamu nebo napsat vlastní)
- typ smlouvy (vybrat ze seznamu)
- předmět smlouvy
- finanční plnění (pokud není žádné, tak vyplnit 0 Kč)
- a pokud budete podepsanou smlouvu odesílat protistraně sami (a ne přes právní odd.), zaškrtněte tuto skutečnost
- způsob podpisu (elektronicky nebo fyzicky)
Poté klikněte na "+Založit průvodní list ke smlouvě". V tuto chvíli už je požadavek uložen mezi Vašimi rozpracovanými požadavky.
Nyní přiložte smlouvu k podpisu, případně doplňte komentář a odešlete "Ke schválení"
Odeslaný požadavek je uložen mezi Požadavky zaměstnance. Po rozkliknutí detailu požadavku, můžete sledovat aktuální stav schvalování a zjistit v detailu požadavku číslo jednací smlouvy, které je přidáno sekretariátem ředitele během schvalovacího procesu.
Schvalovatel obdrží požadavek s názvem "Průvodní list ke smlouvě" a je ze zařazen do seznamu "Požadavků, které mám schválit".
Jakmile je smlouva podepsaná ředitelem, objeví se jako další příloha požadavku s označením _signed v názvu. Pokud žadatel označil na průvodním listu, že odešle podepsanou smlouvu protistraně sám, přijde mu upozorňující e-mail, že je smlouva již podepsaná.
Jakmile bude smlouva podepsaná také protistranou, bude její PDF vloženo dodatečně do požadavku jako další příloha.
Průvodní list (dokument vč. schvalovacího procesu) lze uložit ve formátu PDF kliknutím na "Exportovat do PDF".
Návody na další možná nastavení požadavku: