OBSAH
- 1. Vyhledávání
- 2. Řazení vzestupně a sestupně
- 3. Seskupování
- 4. Filtrování
- 5. Export do Excelu
- 6. Šířka sloupců a změna jejich pořadí
- 7. Možnost skrytí sloupců
- 8. Návrat do původního stavu
Tabulky v intranetu můžeme přizpůsobit dle vlastních požadavků.
1. Vyhledávání
U každé tabulky je políčko pro vyhledávání jednotlivých položek. Systém vyhledává i jen podle části hledaného slova.
2. Řazení vzestupně a sestupně
Položky v jednotlivých sloupcích lze také řadit vzestupně a sestupně kliknutím na záhlaví konkrétního sloupce. Sloupec, podle kterého jsou data seřazena, je označen šipkou.
3. Seskupování
Souhrnnou tabulku vytvoříme přetažením sloupce.
Např. souhrn podle počtu položek skladu vytvoříme přetažením záhlaví sloupce Počet. Jednotlivé položky skladu vytvoří skupiny podle počtu.
Souhrn můžeme tvořit i podle několika kritérií naráz přetažením záhlaví jednotlivých sloupců.
4. Filtrování
V tabulkách lze filtrovat údaje v jednotlivých sloupcích.
Pozn.: Pozor, filtr vybírá pouze z načtených položek v tabulce. To znamená, že pokud chceme filtrovat data z celého seznamu, je nutné si nejdříve otevřít všechny položky tabulky kliknutím na Načíst vše.
5. Export do Excelu
Kliknutím na ikonu XLSX se tabulka exportuje do Excelu. Exportovat do Excelu lze i souhrnné tabulky.
6. Šířka sloupců a změna jejich pořadí
Šířka sloupců lze změnit jejich roztažením nebo zúžením.
Přetažením záhlaví sloupce na jiné místo lze změnit jejich pořadí.
7. Možnost skrytí sloupců
V Dotazovači se kliknutím na ikonu Vyberte sloupec otevře okno, do kterého přetáhneme sloupce, které potřebujeme v tabulce skrýt.
8. Návrat do původního stavu
Všechny změny ve vzhledu tabulky lze zrušit a uvést do původního stavu kliknutím na tlačítko Obnovit původní rozložení.