OBSAH
- 1. Nastavení řešitelských týmů - členové a jejich oprávnění
- 2. Změna názvu grantu řešitelem
- 3. Dílčí inventarizační komise (DIK)- nastavení
1. Nastavení řešitelských týmů - členové a jejich oprávnění
1.1 Projektové týmy
Každý, kdo je v EIS veden jako řešitel grantu, má oprávnění spravovat svůj řešitelský tým. Tzn. že může přidávat a ubírat zaměstnance do týmu a spravovat jejich pravomoce (objednávání na grant nebo sledování čerpání grantu).
V Albíně v záložce Organizace klikneme na Nastavení týmů.
Otevře se okno, kde si zvolíme Grant a vybereme zaměstnance, kterého přidáme do týmu. Tomuto zaměstnanci můžeme přiřadit oprávnění objednávat na grant a/nebo prohlížet čerpání grantu.
Kliknutím na křížek před jménem člena týmu jej z týmu vymažeme.
1.1.1 Zkopírování týmu z jednoho grantu do druhého
Řešitelé grantů mohou zkopírovat tým již běžícího projektu do nového. Zkopírují se všichni členové týmu včetně jejich oprávnění. Nový tým lze samozřejmě dále upravovat (měnit oprávnění, mazat nebo přidávat další členy).
Postup:
- Menu › Organizace › Řešitelské týmy
- Vyberte grant, ze kterého budete kopírovat tým a klikněte na ikonu "copy"
- Zvolte nový grant, do kterého tým zkopírujete a klikněte na "potvrdit"
- Tým nového grantu můžete následně upravovat
1.2 Oddělení / VEJ
Vedoucí oddělení má právo přiřadit podřízenému zaměstnanci oprávnění objednávat na oddělení a/nebo prohlížet čerpání oddělení.
Vedoucí, na rozdíl od řešitele grantu, nemůže přidávat další členy týmu. Ti jsou stanoveni personálním oddělením.
2. Změna názvu grantu řešitelem
- V Albíně si může řešitel přejmenovat své granty i oddělení.
- Uživatelské pojmenování se objevuje pouze řešiteli a členům řešitelského týmu.
- Ve výběrech, kde jsou k dispozici granty z celého ústavu, se zobrazuje původní název.
Postup:
- Organizace -> Nastavení týmů
- Vyberte si grant k přejmenování a klikněte na tlačítko s tužkou
3. Přejmenujte grant a potvrďte zeleným tlačítkem.
3. Dílčí inventarizační komise (DIK)- nastavení
V Albíně mohou pouze vedoucí oddělení v části Organizace -> Inventarizační komise nastavit složení DIK.
Pokud není komise v oddělení stanovena, svítí vedoucímu zaměstnanci v hlavním menu u Organizace výstražný.
Postup:
- Kliknutím na výstražný trojúhelník nebo přímo na tlačítko inventarizační komise se zobrazí okno, kde vyberete oddělení (pokud jste vedoucí více oddělení) a přidáte 2 členy DIK. Členy můžete dle potřeby měnit.
- Člena komise lze odebrat kliknutím na křížek vedle jeho jména
- Pokud přidáte nebo odeberete v DIK zaměstnance, přijde konkrétnímu zaměstnanci informační e-mail o přidání/odebrání z DIK.
- Vedoucí oddělení je automaticky přidán jako člen DIK.